Jävla noob.. passa er för Daniel.

brax säger:

 

hej,e du sur?

 

du e min favorit i af

 

ses på onsdag el inte?

Your bitch säger:

inte.

brax säger:

 

 

 

tråkigtjag läste ju din bloggden e underhållandeva seriösjag e seriös,men ville gör dig kåt

Your bitch säger:

mhm

brax säger:

 

 

 

asså e så jävla tänd på digdu påminer mig om nån kändis jag sett på tvgillar din rumpan med

Your bitch säger:

men jag duger ju bara till att knulla.

brax säger:

 

 

 

 

asså jag gör som du villvågar du säga till mamma o pappa att du har en kille 8 år äldre?då vill jag ha dig om du e mogenannars kan vi va kk

Your bitch säger:

Asså,du tänker bara på utseendet så nej tack.

brax säger:

 

 

nej,jag gör som du villo knullar bara när du säger till

Your bitch säger:

jo annars skulle du aldrig börja skrivit me mig-

brax säger:

 

 

du e jätte snyggnatural beauty

Your bitch säger:

precis utseende fixerad

brax säger:

 

nej,inte mkt

 

gillar ej silikon

Your bitch säger:

tänder på yngre också

brax säger:

 

du e naturligt vacker

Your bitch säger:

nej vem fan sa nå om silikon?

brax säger:

 

 

nej,knullar alla från 16 till 35hade en milf på 32

Your bitch säger:

Hör du hur de låter?

brax säger:

 

om du menar att jag gillar yngre

Your bitch säger:

du är fan besatt av att knulla din sexmissbrukare.

brax säger:

 

ha,ha

 

nej

 

 

menar ålder e ok om det e inte under 15o över 35

Your bitch säger:

konstigt e de det ända du snackar om me mig.

brax säger:

 

vi ska inte gifta oss bby

 

du e min favorit

Your bitch säger:

nej du e den sista på jorden ja skulle gifta mig med?

lol

brax säger:

 

 

 

vill du fika el gå på bio??gärnajag e stolt över digo skulle visa upp dig överallt o till mina kompisar med

Your bitch säger:

så lät det inte nyss.då skämdes du över att du va me någon mindre.

brax säger:

 

 

nej,du ser äldre utsom 18

 

 

 

o e ganska långo din kompis på bilde e snygg medbilden

Your bitch säger:

så du tänker ljuga om min ålder

brax säger:

 

nej

Your bitch säger:

jag vill inte knulla me dig o din kompis

orkar inte snacka mer

brax säger:

 

ring mig i veckan

 

vi går på bio o käkar middag

Your bitch säger:

fattar du trögt?

brax säger:

 

jag bjuder

 

mathilda

Your bitch säger:

de stavas MATILDA

brax säger:

 

jag e trevlig

Your bitch säger:

du kan inte ens stava det.

brax säger:

 

nej

Your bitch säger:

pinsamt.

brax säger:

 

aa

 

 

jag gör som du sägermessa el ring

 

om du vill ha nåt

Your bitch säger:

lova att göra som ja säger?

LÄMNA MIG IFRED.

så gör det.

brax säger:

 

 

 

 

 

jag vet vad e det du kommer säga nulovar när vi sesville du inte bli hårt knullad bakifrån?du frågade ju mig sj???jag hämtar dig på onsdag o vi åker till ica

Your bitch säger:

Sorry,har fullt upp med o knulla din farsa.

lämna mig ifred nu,.

brax säger:

 

synd......

Your bitch säger:

inte för mig.

brax säger:

 

vrf tror du det

 

vi hade bra kemi

Your bitch säger:

Jag tror inte det jag vet att de är de

hade vi HAHAHA

sure.

brax säger:

 

aa

 

va små kär i dig

Your bitch säger:

visst du

och de säger du nu?

brax säger:

 

jag lovar

 

va ledsen när du inte va inne på msn

Your bitch säger:

du ville bara sätta på mig sen dra.

brax säger:

 

nej

 

jag lovar

Your bitch säger:

Jo.

ljug inte nu .

brax säger:

 

 

 

skulle bjuda dig på middagar o bio,glida runt med dig i bilenskjutsa hem dig efter skolan o från stanville dela fina stunder med dig

 

kasta stenar i vatten med

 

jag e generös o seriös

Your bitch säger:

tyvär..

brax säger:

 

matilda

 

strunta inte i mig

 

 

vi kommer uppleva den största kärleken...om du vill o jag slänger bollen på din plan halvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0