Snart är det nyår!

Nyår närmar sig och även hysterin kring nyårsplanerna. Ingen kan bestämma sig för vad de ska göra, och förväntningarna är höga. Lisa och Malin hade lite smått planerat en lokalfest, eventuellt i Bankeryd som jag kanske också är med och anordnar. Det skulle isf vara gästlista så att säga. Man vill ju inte ha ovälkommna gäster. Men det skulle nog kunna bli riktigt trevligt om det blir av. Men det är ju så mycket som måste fungera. Isåfall blir det en helkväll i Bankeryd med massa bra musik, och ändå ganska mycket folk. 50 pers typ, och självklart fyverkerier vid 12 slaget! Låter det inte som om det skulle kunna bli nåt? Återkommer när jag vet mer ..


Min nyårs klänning som jag är så gott som förälskad i .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0